środa, 2 stycznia 2013

Pierwsze metamorfozy



Witajcie w Nowym Roku!
Z tej okazji składam wszystkim serdeczne życzenia!
Wszelkiej pomyślności, moc radości,
dużo szczęścia, pogody w sercu
oraz wielu ciekawych myśli w głowie! ;)

Chciałam wam przedstawić prezentacje
pierwszych trzech metamorfoz;)
Akurat tak się złożyło,
że w ciągu dwóch dni
wykonałam makijaże na trzech zwyciężczyniach
mojego konkursu.

Na pierwszy ogień poszła Ewa.
Ewa zazwyczaj maluje tylko rzęsy i czasem kreskę eyelinerem.
Chciała jakiś fajny imprezowy make-up, który podkreśli jej urodę.
Mi osobiście bardzo się spodobała w takim zestawieniu kolorystycznym.
Nie chciała zdjęcia bez makijażu,
więc wrzucam tylko zdjęcie końcowe.



Edyta nie maluje się praktycznie w ogóle.
Jedynie rzęsy. Żadnego pudru, podkładu, nic prócz tuszu.
Również wybierała się na imprezę.
Tak nawiasem mówiąc Edyta jest bliźniaczą siostrą Ewy;)
Wklejam też makijaż oczu.
A pod nim zdjęcie z backstage'a, gdzie możecie zobaczyć obie siostry.





I kolejna metamorfoza. Tym razem Ania.
Tutaj nie musiałam za dużo wymyślać, gdyż Ania miała już upatrzony makijaż.
Ania maluje się delikatnie.
Poprosiła o mocniejszy make-up na sylwestra.
Zdjęć się nie bała, więc wrzucam komplet.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz