czwartek, 21 lutego 2013

Warsztaty pielęgnacyjne


Cześć!
Wczoraj byłam z dziewczynami na warsztatach pielęgnacyjnych,
prowadzonych przez firmę Mary Kay.
Muszę przyznać, że bardzo mi się podobało.
Co prawda już nie raz słyszałam o tej firmie,
ale dopiero na warsztatach miałam okazję przetestować
 na sobie ich kosmetyki.
Jak najbardziej z czystym sumieniem mogę powiedzieć,
że produkty mają świetne.
Jakość naprawdę fantastyczna.
Mimo, iż kosmetyki nie należą do najtańszych 
to sama chętnie bym się skusiła.
Dostałam propozycję bycia konsultantką,
chyba też z uwagi na moje umiejętności;)
Muszę to jednak jeszcze przemyśleć.
Póki co, poniżej możecie zobaczyć zdjęcia ze spotkania.















3 komentarze:

  1. Dominiko bardzo Ci dziękujemy za miłe słowa oraz za cudowny wieczór. Nasze drzwi są nadal otwarte dla Ciebie.
    A Wszystkie Panie chętne na niesamowite Warsztaty Pielęgnacyjne zapraszam do Weneckiej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna modelka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio widać te zdolności patrząc na bloga :D

    OdpowiedzUsuń