sobota, 23 marca 2013

Zielono mi


Hej hej;)

Jak tam się macie? 
Jak spędzacie weekend?
Ja jestem strasznie zabiegana.
Mało mam czasu na własne przyjemności.
Udało mi się jednak napisać dla was posta.
Poniżej możecie zobaczyć tutorial makijażu w odcieniach zieleni,
jaki miałam kilka dni temu.

Enjoy!


Na powiekę nakładam bazowy czarny cień.





















Następnie czerń pokrywam ciemnozielonym cieniem
i rozcieram go w górę za pomocą cielistego koloru.






















 Kącik wewnętrzny i przestrzeń pod łukiem brwiowym zaznaczam jasnym perłowym cieniem.

.




















Tuszuję rzęsy.






















Na środek powieki dodaję trochę złotego brokatu.
Usta pokrywam różowym błyszczykiem.
Konturuję twarz bronzerem.
























Oto końcowy efekt.








Miłego weekendu!;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz