piątek, 11 października 2013

Ostatnio ulubiony makijaż na dzień


Hej kochani!
Strasznie was zaniedbuję, ale w ogóle nie mam czasu.
Przeprowadzam się do nowego mieszkania
i tak mnie to wszystko pochłonęło,
że kompletnie nie mam siły wykonywać dla was nowych makijaży.
Ale jak już się urządzę to będę miała więcej czasu 
i z pewnością posty będą pojawiać się częściej;)
Dzisiaj chciałam wam pokazać mój ostatnio ulubiony makijaż dzienny.
Z braku czasu nie porywam się na nic wymyślnego.
Makijaż sam w sobie jest bradzo prosty. 
Użyłam czterech cień.
Cielisty w załamaniu, żółty na ruchomej powiece, 
biały perłowy w kąciku wewnętrznym aby rozświetlić oko
a kreskę namalowałam przy użyciu niebieskiego cienia, 
nałożonego na mokro.
Wytuszowałam rzęsy, podkreśliłam policzki a usta pokryłam 
błyszczykiem w odcieniu zbliżonym do koloru ust.
I makijaż gotowy;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz