środa, 26 marca 2014

Wreszcie jestem!!

WITAM! WITAM!

Jeju.... jak ten czas leci. Patrzę na mojego bloga i z bólem czytam 
mój ostatni wpis, który był .....w grudniu! ;(
A już jest koniec marca. Zaraz będzie Wielkanoc, 
a ja nic w czasie tych trzech miesięcy 
dla Was nie przygotowałam.
Wiem, że obiecywałam już kilka razy, że będzie inaczej,
ale teraz w końcu mogę spokojnie usiąść i coś tworzyć,
abyście potem mogli to oglądać i być może inspirować się.
Z racji, że mamy wiosnę piękną i niebawem wszędzie 
zrobi się kolorowo,mogę szaleć z kolorami ;)
Jak już wiecie uwielbiam eksperymenty;)
Mam nadzieję, że nie braknie też artystycznych makijaży;)
Co do bloga kulinarnego....jeszcze się wstrzymam, 
bo skoro na razie nie mogę ogarnąć jednego bloga,
 to co dopiero dwóch?;)
Jeśli teraz wszystko pójdzie ok,
być może wkrótce zaproszę Was do mojej kuchni;) ;)

Tym razem propozycja wiosennego makijażu:


Na całą powiekę ruchomą nakładamy łososiowy cień.

W wewnętrznym kąciku nanosimy żółty cień i dokładnie łączymy kolory.

Na dolnej powiece od wewnętrznego kącika nakładamy ten sam żółty cień,  a następnie seledynowy.

W samym zewnętrznym kąciku dodajemy niebieskiego cienia
 i dokładnie łączymy wszystkie, aby zatrzeć granice.

W załamaniu górnej powieki rozcieramy
 oliwkowy pastelowy cień.

Rysujemy niebieską kreskę. Ja zrobiłam to przy użyciu tego samego koloru co na dolnej powiece z tym,
że nałożyłam go na mokro, by wydobyć głębszy odcień.

Wytuszowałam rzęsy, rozświetliłam łuk brwiowy 
i wykonturowałam resztę twarzy.
Tak wygląda efekt końcowy.












Kolorowy makijaż, bardzo fajny na dzień.
Myślę że dla odważniejszych osób,
które lubią kolory będzie jak znalazł ;)

Podrawiam
Dominika ;*











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz