niedziela, 18 listopada 2012

Dwa makijaże: srebrny z odrobinką fioletu i ,żółto-złoty z granatem


Witajcie!
Dziś mam dla was dwa makijaże. 
Na pierwszym całą na powiekę nałożyłąm srebrny cień,
 w kącik zewnętrzny dodałam ciemnego szarego błyszczącego cienia
i przyciemniłam jeszcze lekko czernią.
Górne granice roztarłam fioletowym cieniem, 
czego na zdjęciu nie widać a bardzo, bo robiłam z lampą,
a strasznie nie lubię z lampą robić zdjęć.
rozświetliłam łuk brwiowy i wewnętrzny kącik oraz dokleiłam rzęsy. 
Fajna propozycja na imprezę, tak myślę.









Drugi makijaż wykonałam, nakładając żółty cień
na 2/3 powieki ruchomej i zmieszałam go ze złotem,
 w zewnętrzny kącik dałam granatowy cień 
i roztarłam jego granice błękitem.
 Rozświetliłam wewnętrzny kącik i łuk brwiowy 
oraz wytuszowałam rzęsy.









 Do następnego!;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz