czwartek, 27 grudnia 2012

Ogłoszenie wyników konkursu + moje makijaże świąteczne



Witajcie! 
Święta i po świętach. Tyle szykowania,
sprzątania, gotowania, a zleciało jak 5 min.
Obiecałam że po świętach ogłoszę wyniki.
Stwierdziłam, że złamię trochę zasady 
i zamiast pięciu dziewczyn,
wybrałam osiem.
Oto one:
Anna Dworzyńska
Anna Hyra
Kamila Go
Edyta Morga
Ewa Morga
Sylwia Kalus
Edyta Sitek
Anna Wączek

Serdecznie wszystkim dziękuję za zgłoszenia,
a wybranym gratuluję.
Dziewczyny proszę was o kontakt, 
aby umówić się na dogodny dla was termin.
W jednym dniu mogę spotkać się nawet 
z dwoma osobami;)
Piszcie na maila: dominikazwierz21@gmial.com
lub na facebooku : http://www.facebook.com/dominika.zwierz.1


Chciałam wam pokazać jeszcze moje 
świąteczne makijaże;)
Wrzucam jak zwykle po kilka zdjęć 
jednego i drugiego.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz