wtorek, 21 maja 2013

Pomarańczowy


Witajcie!

Dzisiaj chciałam wam pokazać 
kilka zdjęć makijażu
w kolorach pomarańczy.

Całą powiekę pokryłam jasnym 
perłowym cieniem w kolorze pomarańczy,
następnie na 2/3 powieki od zewnętrznego kącika
nałożyłam ciemniejszy pomarańcz 
o intensywniejszym kolorze
Narysowałam czarną kreskę którą roztarłam brązem
i tym samym cieniem zaznaczyłam załamanie powieki.
Rozświetliłam kącik wewnętrzny i łuk brwiowy.
Dolną powiekę delikatnie zaznaczyłam
brązem użytym w załamaniu powieki.
Nie musicie jej jednak zaznaczać.
Nie każdy lubi podkreślać dolną powiekę.
W każdym makijażu można obejść się 
bez jej zaznaczenia, jeżeli komuś się nie podoba.
Dla mnie z kolei makijaż bez zaznaczonej powieki (choćby
odrobinkę) jest niedokończony.
Ale każdy ma swoje gusty.

Oto zdjęcia:











 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz