czwartek, 9 maja 2013

Sweet, sweet sugar...


Hej kochani!
Dostałam propozycję wykonania makijażu neonowego
w odcieniach żółci. 
Niestety ubolewam nad brakiem zółtego matu.
Znalazłam jednak perłowy cień.
Nie miał co prawda takiej pigmentacji, jakiej bym chciała,
ale chyba dałam radę;)
Tak nawiasem mówiąc to poluję teraz na paletki sleeka.
Mają naprawdę cudne kolorki no i wśród nich jest
paleta właśnie z neonowymi cieniami;)

Dziewczyny mam nadzieję, że zadowoli was taki makijaż;)

Zapraszam na tutorial.


Na całą powiekę ruchomą nakładam perłowy
żółty cień.























Załamanie cieniuję różowym kolorem 
i wyciągam jeszcze w górę.
Dolną powiekę maluję na zielono.


Na górnej powiece rysuję kreskę czarnym kolorem










 Na dolną powiekę w zewnętrznym kąciku dodaję niebieskiego cienia.
 Rozświetliłam kącik wewnętrzny 
i łuk brwiowy. Zaznaczyłam brwi
oraz wytuszowałam rzęsy.
Policzki zaznaczyłam różowym różem,
a usta pokryłam pomadką również 
w kolorze różu.
   















2 komentarze:

  1. fajny , tylko po co malujesz powiekie na dole? psuje to troche ten makijaz ;) zrob dla NAS kiedys make-up bez dolnej powieki, tez taki fikuśny itd, bo efekt jest świetny;), ogolnie duuzy plusior tlyko bez dolnej... ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę;) Będę to miała na uwadze;)

      Usuń