czwartek, 30 października 2014

Party blue




Witajcie!
Co u Was słychać kochani?
U mnie zmiany;)
Jak mówiłam już ostatnio, chciałam skrócić włosy.
I wiecie co? Stało się!
Obcięłam moje piękne długie włosy na fryzurke w stylu "bob".
Powiem szczerze, że jestem mega zadowolona.
Chyba pierwszy raz w życiu odważyłam się 
na tak drastyczne cięcie.
Ale nie żałuje;)
Przychodzę dziś z makijażem imprezowym.
Przyda się na przykład na zbliżające się Andrzejki;)
Zainteresowanych zapraszam na tutorial;)



Na połowę powieki od zewnętrznego kącika nakładam niebieski cień i rozcieram go mieszając z grafitem.


Na środek powieki daję perłowy koralowy kolor.


W wewnętrzny kącik dodaję odrobinkę 
jasnego błyszczącego cienia.


 Zaznaczam górną linię rzęs i rozcieram kreskę czarnym cieniem.


Turkusową kredką maluję kreskę na dolnej powiece.


Rozcieram ją przy użyciu czarnego cienia w celu przyciemnienia dolnej linii rzęs.


Rozświetlam łuk brwiowy jasnym cieniem 
i dodaję jeszcze trochę niebieskiego na zewnętrzny kącik.
 Tuszuję rzęsy oraz konturuję twarz.
Na ustach szminka w lekkim koralowo-różowym odcieniu.






1 komentarz: