piątek, 25 kwietnia 2014

GOLD AND PINK



HEJO!;)

Jak już ogłosiłam na facebooku, nagrody z rozdania wygrywają:
Monika Szafraniec oraz Kasia Michalak.
Gratuluję!

Mam dziś dla was makijaż złoto-różowy z zielenią.
Widziałam gdzieś w internecie podobną kolorystykę w mocniejszym wydaniu. Spodobało mi się połączenie kolorów, jednak postawiłam na coś bardziej delikatnego.
Za to akcent mocniejszy jest na ustach.
Zapraszam na tutorial!



W wewnętrznym kąciku nakładam jasne złoto.



Na resztę powieki daję różowy cień i rozcieram go w załamanie
i lekko powyżej.



Na dolną powiekę nakładam zieleń.



Zaznaczam linię rzęs czarnym cieniem na górnej powiece.




W wewnętrznym kąciku na dolnej powiece dodaję jeszcze jasnego złota, który nałożyłam na samym początku.



Rzęsy wytuszowane czarnym tuszem, na policzkach bronzer i rozświetlacz.
Na ustach szminka w kolorze soczystego różu.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz