środa, 9 kwietnia 2014

Róż z błękitem



Cześć!

Paskudną mamy dziś pogodę. 
Dlatego postanowiłam troszkę ten dzień ożywić
i voila! ;)
Rzadko używam tak intensywnego różu w makijażu oka.
Tym razem coś mnie tchnęło  i postanowiłam go wykorzystać.
Powiem szczerze, że jestem zadowolona z połączenia różu z żółtym,
bo wyszła mi fajna pomarańczka, która idealnie tu pasuje;)


Zapraszam na tutorial;)


Na całą powiekę ruchomą nakładamy intensywny różowy cień.


W załamaniu rozcieramy żółty cień i łączymy go z różem
 dopóki idealnie się nie połączą.


Dolną powiekę zaznaczam błękitnym cieniem przy użyciu zwilżonego pędzelka, aby wydobyć głębszy kolor.


Rysujemy czarną kreskę na górnej powiece
 i wyciągamy ją w zew. kąciku.


A oto gotowy makijaż. Twarz wykonturowana. 
Rzęsy wytuszowane.Na ustach pomadka 
w kolorze różu i błyszczyk w jaśniejszym odcieniu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz