piątek, 4 kwietnia 2014

I love spring

  

Witam!
Przybywam do was z kolorowym makijażem.
Z początku wahałam się z połączeniem
zielonego z niebieskim, ale w końcu się przełamałam.

Tak mi smakują ciastka z wiśnią z Lidla, 
że postanowiłam zrobić je sama.
Kupiłam ciasto francuskie i konfiturę wiśniową.
Ciężko mi było znaleźć taką z kawałkami owoców,
ale udało się.

Zdradzę Wam jeszcze, że powoli powstaje blog kulinarny;)

Tymczasem zapraszam na tutorial.

W wewnętrznym kąciku nakładam połyskując, opalizujący cień.



Na środek powieki ruchomej daję niebieski cień 
i za pomocą ciepłego złota łączę go z pierwszym cieniem.



W zewnętrznym kąciku dodaję zieleń
i rozcieram ją delikatnie ponad załamanie.




Blenduję dopóki nie połączą się wszystkie cienie i rozetrą granice.Zaznaczam linię rzęs na górnej powiece czarnym cieniem.



Przeciągam czerń na dolną powiekę i rozcieram ją za pomocą
delikatnej pomarańczy.
W wewnętrznym kąciku dodaję jasnej perły.



Tak wygląda skończony makijaż.
Rzęsy wytuszowane, policzki zaznaczone.
Na ustach mix dwóch pomadek i błyszczyka;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz