wtorek, 30 października 2012

Makijaż dzienny







Hej kochani! Dziś przybywam do was z tutorialem mojego dzisiejszego makijażu dziennego. Postaram się częściej wrzucać nowe posty o ile tylko będzie to możliwe. Od października będzie trochę gorzej, bo jak to przy dziecku nie ma się tyle czasu dla siebie, ale jakoś może uda mi się od czasu do czasu wygospodarować chwilkę.


Na twarz nałożyłam podkład i  korektor. Na powieki użyłam bazy. Całą twarz lekko opruszyłam pudrem transparentnym.


Podkład o przedłużonej trwałości  ALKEMIKA nr 51
korektor z palety korektorów Beauties Factory
baza pod cienie NYX
puder ALKEMIKA (PAESE) 1A

Na całą powiękę nałożyłam perłowy lekko łososiowy cień z palety ALKEMIKA

   Zewnętrzny kącik zaznaczyłam brązowym perłowym cieniem z tej samej palety i pędzlem do cieniowania połączyłam kolory i roztarłam lekko w gorę.



 Wewnętrzny kącik rozświetliłam białym perłowym cieniem. Czarną kredką narysowałam kreskę na górnej powiece i lekko ją roztarłam. Rzęsy podkręciłam zalotką i wytuszowałam. Na policzki nałożyłam różu w kolorze różowo-brzoskwiniowym i rozświetlacza.
Czarna kredka RIMMEL
tusz do rzęs Maybelline  ONE BY ONE 
róż Butterfly TERRACOTTA 6M
rozświetlacz MANHATTAN Sexy Plexi

Później użyłam jeszcze błyszczyka z bell, ale na zdjęciu tego nie uwieczniłam, ponieważ spieszyłam się do wyjścia. Mam nadzieję, że wam się podoba;)
Całuski,
Ika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz