wtorek, 30 października 2012

Panna Młoda + mój makijaż






Hej wszystkim! Dziś mam dla was makijaż Panny Młodej. Było to dla mnie wyzwanie, bo nie dość że zaczyna mi się 9 miesiąc ciąży to jeszcze pierwszy raz miałam okazję malować Pannę Młodą do ślubu. Mam nadzieję, że Justyna, którą oczywiście serdecznie pozdrawiam, była zadowolona;) Wy też dajcie znać co o tym myślicie;)











Rozpoczęłam ostatnio kuracje moich paznokci. Maniakalnie obgryzam paznokcie, więc za namową koleżanki Darii pokusiłam się o zakup odżywki 8w1 z EVELINE. Czy zda egzamin okaże się z czasem. Na pewno napiszę o rezultatach jej stosowania. Używałyście kiedyś już tej odżywki? Jak się u was sprawdziła? Piszcie w komentarzach. Chętnie poczytam.


Wrzucam również kilka zdjęć mojego makijażu jaki wykonałam ostatnio. Nadal czekam na wasze propozycje;)




Całuski,
Ika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz