wtorek, 30 października 2012

Nowy makijaż perłowy



Hej wszystkim! Dziś mam dla was kolejny makijaż. Ostatnio dopadła mnie faza na makijaże z niebieskim kolorem. W jakich kolorach wy czujecie się najlepiej? Ja kiedyś używałam tylko beżów i brązów, lecz gdy odkryłam, że z kolorami można fajnie poeksperymentować spodobały mi się makijaże kolorowe.
Zerknijcie na zdjęcia.





Chciałam również pokazać wam mój pierwszy makijaż artystyczny. Jakiś czas temu ukazał się on w mojej galerii na facebooku. Niżej lista kosmetyków jakich użyłam do wykonania tego makijażu. W planach mam kolejny artystyczny, ale jeszcze nie wiem kiedy się za niego zabiorę.

Podkład ALKEMIKA nr 51
Korektor z palety  Beauties Factory
Puder transparentny ALKEMIKA 1A
Baza pod cienie NYX
Biały matowy cień z palety ALKEMIKA
Pomarańczowy i czerwony cień z palety Beauties Factory
Matowy brąz i czerń z palety Sleek Au Naturel
Biały perłowy cień Vollare
Czarna kredka RIMMEL
Eyliner z Essence
Mascara Maybelline One by One
Bronzer Honolulu
Róż Butterfly TERRACOTTA 6M
Rozświetlacz MANHATTAN Sexy Plexi 
Pomadka czerwona RIMMEL 095
Błyszczyk ALKEMIKA 508




Mam okazję wziąć udział w konkursie ALKEMIKI na najciekawszy makijaż z racji tego, że jestem ambasadorką. W związku z tym poszukuję chętnej modelki, na której mogłabym taki makijaż konkursowy wykonać. Na zgłoszenia czekam do 17 września. Dodam, że jeżeli zajmę jedno z trzech miejsc, modelka otrzyma upominek z kosmetykami firmy ALKEMIKA. Dla tych co nie wiedzą firma ALKEMIKA nazywała się kiedyś PAESE.

To już wszystko. Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz