wtorek, 30 października 2012

Początek przygody


Witam. Mam na imię Dominika. Makijażem interesuję się od jakiegoś czasu. Nigdy wcześniej jakoś nie zwracałam uwagi na to jak się malować. O makijażu nie wiedziałam kompletnie nic. W liceum towarzyszył mi tylko tusz do rzęs, podczas gdy inne dziewczyny przynosiły całe kosmetyczki do szkoły i na przerwach "pudrowały nosek';) Szczerze mówiąc nie wiem jak to się stało, ale pokochałam makijaż na zabój;) Pewnego dnia po prostu siedziałam przed komputerem i przeglądałam filmiki na youtubie o makijażu i... wciągnęło mnie. Przez kilka dni oglądałam tylko tutoriale i zamiłowanie do makijażu jakoś samo przyszło. Teraz żyć bez tego nie potrafię;) Aktualnie makijaż jest moją największą pasją. Jestem początkującym samoukiem, więc proszę wszystkich czytelników tego bloga o wyrozumiałość;) Na początek wrzucę kilka pierwszych zdjęć, jakie udało mi się zrobić. Miłego oglądania!

Caluski,
Ika
inspirowany Jennifer Lopez

tropical

dzienny kolorowy

róż z brzoskwinią

turkus z brązem i fioletem

złoto i róż

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz